חדש

טיפול בנשירת שיער: איך למנוע נשירת שיער?

טיפול בנשירת שיער

נשירת שיער, אותה תחושה מטרידה של אובדן שיער, היא תופעה נפוצה המשפיעה על גברים ונשים כאחד. בעוד שגברים נוטים להתמודד עם התקרחות גברית ידועה, נשים חוות נשירת שיער מפוזרת ודלילה יותר. בין הגורמים המגוונים לנשירת שיער אפשר למצוא תורשה, שינויים הורמונליים, מצבים רפואיים, תרופות, תזונה לקויה ואפילו מתח נפשי. אם השיער שלכם מראה סימני פרידה באופן מדאיג ואתם מבחינים בנשירה מוגברת או דילול בצורה משמעותית אתם לא לבד. אנחנו יודעים בדיוק מה אתם צריכים, בואו לגלות אודות טיפול בנשירת שיער היעיל ביותר כיום.

טיפול בנשירת שיער – מאיפה הכל מתחיל?

אנחנו יודעים שאתם חוששים מהרגע אך לצערנו כמעט כולם עוברים את השלבים בהם הם מבחינים בנשירת שיער, איבוד שיער, דילול השיער והתקרחות. יחד עם זאת, הבשורות הטובות הן שהחדשנות של היום מביאה לאיכות טיפול טובה יותר המאפשרת לכל המבקשים לשפר את החלק הזה בנראות שלהם לעשות זאת בקלות ובמהירות. אם אתם מודאגים, נשירה של עד 100 שערות ביום היא תופעה טבעית לחלוטין ואין סיבה לדאגה. עם זאת, נשירה מוגברת מעבר לכך עלולה להצביע על בעיה הדורשת טיפול וזה הרגע שבו חשוב שתתחילו לבדוק איך אפשר לבצע טפול בנשירת שיער שמביא לתוצאות.

מה מאפיין נשירת שיער?

אם אתם לפתע מרגישים בנשירה מוגברת או בדילול, חשוב לדעת איך לזהות נשירת שיער. הנשירה יכולה להופיע במגוון צורות:

  • התקרחות גברית טיפוסית – דפוס נשירה גנטי המאופיין בהתקרחות באזור המצח והקודקוד.
  • נשירת שיער מפוזרת – נשירה כללית של השיער, לרוב כתוצאה ממצב רפואי, תרופות או מתח.
  • קרחות עגולות – קרחות קטנות ומעוגלות בקרקפת, לרוב כתוצאה מבעיה במערכת החיסונית.
  • נשירת שיער זמנית – נשירה המתרחשת לאחר לידה, מחלה או טראומה, וחולפת לרוב מעצמה.

מהם הטיפולים הרגילים לנשירת שיער?

כאשר מדובר על טיפולים רגילים בנשירת שיער מדובר על טיפול בנשירת שיער שאינו קשור לחדשנות ולטכנולוגיה כמו טיפול בתרופות, שינוי אורח חיים ונטילת וויטמינים או תוספי תזונה. כאשר מדובר על טיפולים אחרים למעשה מדובר על טיפול קוסמטי בנשירת שיער שיכול לסייע באופן משמעותי לשיער להפוך להיות מלא, חזק ועמיד. זה לא סוד שנשירת שיער יכולה להיות חוויה מתסכלת, אך חשוב לזכור כי ישנם פתרונות רבים ויעילים. אל תתעלמו מהבעיה. אנשים רבים כבר מטפלים בכך באמצעות השתלת שיער ונהנים מחיים איכותיים יותר עם שיער מלא ושופע.

מהי השתלת שיער ואיך היא מתבצעת?

השתלת שיער היא הליך כירורגי שנועד לספק פתרון קבוע לנשירת שיער, במיוחד במקרים של התקרחות גברית או נשירה נרחבת וקרחות. ההליך מבוסס על העברת זקיקי שיער בריאים מאזור התורם, בדרך כלל בחלק האחורי או מהצדדים של הקרקפת לאזורים המקריחים. זקיקי השיער הללו עמידים גנטית בפני ההורמון DHT האחראי לנשירת השיער ולכן השיער המושתל צפוי לצמוח באופן טבעי וקבוע. קיימות שתי שיטות עיקריות להשתלת שיער:

  • שיטת DHI – שיטה זו היא שיטה חדשנית להשתלת שיער. היתרון המשמעותי של DHI הוא שהיא אינה מצריכה גילוח מוקדם של אזור ההשתלה, ומאפשרת למטופל לשמור על מראהו הטבעי. תהליך ההשתלה עצמו דורש מיומנות וניסיון מצד הרופא, המחדיר את השערות לזקיקים בעזרת העט הייחודי. השליטה המדויקת בכיוון, עומק וזווית ההשתלה מאפשרת תוצאות טבעיות ואסתטיות. יתרה מכך, הליך ההשתלה בשיטה זו נחשב לפחות פולשני, ומאפשר החלמה מהירה יותר בהשוואה לשיטות אחרות.
  • שיטת FUE – המתאימה גם עבור השתלת שיער על צלקות היא מהשיטות החדשניות ביותר. בשיטה זו זקיקי השיער נלקחים בנפרד מהאזור התורם באמצעות מכשיר מיוחד ומושתלים ישירות באזור המקריח. שיטה זו פחות פולשנית מ-FUT, אינה מותירה צלקת ומתאפיינת בזמן החלמה קצר יותר. עם זאת, היא מוגבלת בכמות הזקיקים שניתן להוציא בפעם אחת.

לאחר ההשתלה השיער המושתל נושר בדרך כלל תוך מספר שבועות, אך מדובר בתהליך טבעי. צמיחה מחודשת של השיער מתחילה בתוך מספר חודשים, והתוצאות הסופיות נראות לאחר כשנה. חשוב לציין כי השתלת שיער היא הליך רפואי לכל דבר, ולכן חשוב לבחור ברופא מומחה ומנוסה בתחום, בעל מוניטין מוכח וידע מעמיק בשתי השיטות. השתלת שיער אינה מתאימה לכל אחד. היא יעילה בעיקר עבור אנשים הסובלים מהתקרחות שהינה נפוצה, נשירת שיער נרחבת או קרחות. כמו כן, חשוב להיות במצב בריאותי תקין ולעמוד בקריטריונים מסוימים, כמו צפיפות שיער מספקת באזור התורם. לכן יש צורך בפגישת ייעוץ עם מומחה כדי לקבוע את ההתאמה להליך, לבחור את השיטה המתאימה ביותר ולדון בציפיות ובתוצאות האפשריות. DNG היא מהקליניקות המובילות בישראל בתחומה. טיפול בנשירת שיער על ידי צוות מקצועי ומיומן המביא לתוצאות. צרו קשר עוד היום לאיכות חיים טובה יותר, כי חשוב שיהיה לכם על מי לסמוך.

מחבר

גל שני

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ד”ר קרולינה נלינגר
    איך אני יכולה לעזור לך ?
    ד”ר קרולינה נלינגר
    שלום 👋

    איך אני יכול לעזור לך?
    15:05
    התחל שיחה
    השאר פרטים ונחזור אלייך תוך כמה שעות